Elins

Min roll i Romeo & Juliet

Kategori: USA- Oregon

jaja. vem bryr sig. inte jag iaf. teater är det sämsta som finns ändå. och om de nu promnt vill ge mig rollen som tjänare 4 så får de väl göra det. inte en endaste replik heller! inte för att jag bryr mig.
 
 
 
 
 
 
JAG SKOJADE BARA!!! Jag fick en av de tre stora rollerna! LADY CAPULET! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!!
Juliet har självklart flest repliker men efter det är det Lady Capulet och amman (när det kommer till kvinnliga roller alltså)! JIHOOOO jag dör nästan av lycka.
     Nej, nu ska jag fortsätta glädjeskutta runt i huset! Ha en underbar helg!
 
PS
Det här förtjänar faktiskt en smilie (även om det är emot mina riktlinjer)-    :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis Elin! :D
    Puss <3

    2013-01-12 | 17:54:51
  • Anonym säger:

    Grattis!!!!:-)
    Mormor

    2013-01-14 | 17:19:52

Kommentera inlägget här: