Elins

Jag köper skollunchen!

Kategori: USA- Oregon

 
Igår hade jag det lite småstressigt på morgonen, vilket ledde till att jag inte hann packa med mig någon lunch. Sååååå för första gången fick jag prova på skollunchen! Den var faktiskt inte så farlig som man skulle kunna tro... inte om man väljer till sig de lite nyttigare alternativen. Som broccoli, istället för ingen broccoli, mjölk istället för oboy och frukt istället för godis. Och tacka nej till chipspåsen...
 
Den här morgonen har jag dock jättemycket tid på mig (hinner tillochmed blogga!). Troligvis beror det på att ikväll är det tags för vårat första Romeo & Juliet-uppträdande!!!!!!! Och jag är jätteexcited (lite svengelska där! var tvungen, har vi ens ett bra ord för excited på svenska?)!!!! Gaaaaaah!!!! Ikväll, på lördag och på söndag, då smället det!
 
Ha en bra freddag!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men jo jag säger alltid excited när jag pratar svenska också ^_^ borde finnas ett bra ord men t ex uppspelt låter konstigt.

    2013-04-01 | 15:09:55
    Bloggadress: http://meegapixel.blogg.se

Kommentera inlägget här: