Elins

Första framträdandet av R+J!

Kategori: USA- Oregon

 
1 av 4 framträdanden är nu avklarad. Och det var så kul!!!! Jag älskar pjäsen, jag älskar min roll och framför allt ÄLSKAR jag teater-gruppen! Vi gjorde ett helt otroligt bra jobb (för att vara oss iaf)! Jag måste erkänna att jag är själv väldigt stolt över mitt framträdande. Jag fick publiken att skratta under flera tillfällen, fick till alla mina repliker rätt, lyckades improvisera när Juliet inte kom ut på scenen när hon skulle (grrrrrr) och jag tillochmed lyckades börja gråta på riktigt. Mascaran bara rann när Tybalt dog!
     Nu gäller det bara att jag lyckas göra lika bra på de andra tre uppspelen... nu har jag satt ribban högt, vilket innebär att jag måste lyckas gå ännu högre!
 
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: