Elins

Nu äre banne mig inte långt kvar!

Kategori: USA- Oregon

På tosdag är det exakt två veckor kvar till graduation! (Det kommer dock bli två helvetesveckor fyllda med stress eftersom jag har "finals" i varje klass = prov på allt jag lärt mig under terminen.) Så, idag på lunchen fick jag hämta upp min länge efterlängtade hatt:
 
 
Och inte var det nog med det! Jag fyllde 18 i fredags, och fick idag när jag kom hem från skolan min lillasysters försenade födelsedagspresent. Där ett lejonkungen-gosedjur var en del av presenten. Jag är vanligtvis inte ett gosedjurs-freak, men jag måste erkänna att jag blev överlycklig för det här lilla lena lejonet. Det är faktiskt ett tips jag har till alla er sdärute om ska iväg på ett år: även om ni inte använder gosedjur hemma, ta med ett. Det finns inget man hellre vill ha och krama om ifall man skulle känna hemlängtan.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: