Elins

Andra framträdandet av R+J!

Kategori: USA- Oregon

 
Det här framträdandet var klockan 2 på eftermiddagen, så vi hade inte en lika stor publik den här gången. Det var bara 20ish personer som tittade, vilket var väldigt lite om man jämför med igår då det var fullsatt. Däremot satt det viktiga personer i publiken, som min värdpappa och min favoritlärare Bob (acting 1, acting 2 och performance seminar). Nu är vi halvvägs klara. Vilket är jättetråkigt eftersom jag älskar det här så mycket! Jag önskar jag kunde fortsätta uppträda med den här gruppen varje dag i resten av mitt liv!
 
Nu har jag en 1 och en halv timmes pause innan det är dags att hoppa in i min renässans-klänning igen. Nu ska jag få i mig lite mat och så har jag tänkt titta på Romeo + Juliet-filmen med Leo DiCaprio. Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: