Elins

HON LEVER!

Kategori: USA- Oregon

 
Lilla söta Boundra har varit borta hela helgen! Vanligtvis ser jag henne 10000000 gånger per dag, men i torsdags såg jag henne inte alls. Inte på fredagen heller... och på lördagen började jag undra. Väldigt många katter blir uppätna av coyotes (minivargar) här, så jag var väldigt rädd att det hade inträffat.
     Nu iallafall, för kanske fem minuter sedan, gick Amy in på vinden och... ut sprang vår katt. Hon hade varit inlåst på vinden hela helgen!!! Men hon lever!!!!!!!! Just nu sitter hon och dricker som en galning ur toaletten (inte vet jag varför hon väljer toaletten framför den fräscha kattskålen med vatten i...), vanligtvis skulle hon inte få det- men idag är det faktiskt helt okej.
      Nej, nu ska iväg och krama min lilla hjältekatt! Ha en bra vecka!

Kommentarer

  • Matilda :) säger:

    Hej!
    Jag hade själv tänkt åka på ett utbytessår till USA :) Jag undrar hur pass konservativa folk är där du bor? och hur mycket frihet man har, t.ex gå ut på kvällar och så eller om det är jättekontrollerat? :) Om jag får fråga så undrar jag också hur mycket slutkostnaden blev för dig när du skulle iväg? det är liksom lite virrigt med alla avgifter som tillkommer :)

    2013-02-06 | 17:48:43

Kommentera inlägget här: