Elins

rec SOCCER

Kategori: USA- Oregon

  Idag hade vi vår första rec soccermatch. Det var riktigt riktigt roligt (vilket man kan se att jag tyckte på bilden) även om vi förlorade med typ 1-5...
   Det var evigheter sen jag rörde vid en boll, och ändå var jag en av de bästa tjejerna i laget... vilket säger lite om nivån haha.
   Men vi hade riktigt kul- och det är ju det viktigaste! Plus att jag bränner lite amerikanskt smarrsmarr när jag springer runt som en galning efter bollen.
    Efter matchen åkte hela laget och åt brunch på Miller's, vilket var mysigt.
     Vi kommer ha träning på måndagar och torsdagar och matcher på lördagar, så det kommer alltså bli en hel del fotboll för mig. Och musikalträning. Det verkar som att vi kommer träna inför skolmusikalen varje skoldag nu ända fram till uppspelet. Igår var det faktiskt mycket roligare än i torsdags. För igår körde vi igenom första scenen. Vilket betydde att jag fick gå runt lite i bakgrunden. I första scenen kommer jag spela en skådespelerska som går bredvid en skådespelare. När vi gått över cirka halva scenen kommer en drös med fans springa fram och be om autografer. Vi signerar deras papper och fortsätter ut ur scenen. Det är allt... Men jaja- det är den bästa bakgrundsrollen jag hade kunnat få iallafall haha.
 
   Ha en trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: