Elins

nummer 2291

Kategori: USA- Oregon

Här har vi det. Skåp nummer 2291. Min ärkefiende. (Och enda fiende för den delen haha.) Det krävs seriöst talang och en hel del träning för att få upp en sån här. För när du har roterat in dina tre kombinationsnummer, då måste man snitsigt dra den lite till vänster, och när man hör ett litet klickljud (det är oftast där jag failar) gäller det att stanna snabbt som bara den och du kan öppna skåpet. Bara att förklara är komplicerat, förstår du då hur komplicerat det är att faktiskt göra det i verkligenheten?
     Några gånger har jag lyckats öppna det utan att behöva fråga någon om hjälp. Då gör jag alltid ett litet omedvetet glädjeryck.... vilket kan vara lite pinsamt om någon råkar se... de har ju trots allt kunnat öppna de här skåpen sen de var fem.
     Eftersom skåpet är mitt största problem just nu säger det lite om hur otroligt bra jag har det här. Engelskan flyter på mer och mer, jag lär känna fler och fler och jag trivs hur bra som helst. Ett år kommer bli en baggis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: