Elins

homecoming date- CHECK!

Kategori: USA- Oregon

 
Under lunchen kom Amy gåendes med den här T-shirten. En kille hade gett den till henne och sagt att hon skulle ge den till mig. ÅÅÅHHHHHH den här idén äger! Seriöst är jag hur glad som helst att jag blev frågad på ett kreativt och roligt sätt (49% blir frågade helt normalt (50% blir tyvärr inte frågade alls)). Ärligt talat hade jag troligtvis tackat ja till alla de här namnen bara för att den som gjort T-shirten hade lagt ner så pass mycket energi på det. Haha det roliga är att hälften av de här namnen har jag ingen aning om vilka det är...
     Hur som helst tvättade jag den när jag kom hem och Nics namn var det som var kvar. HAN ÄR SÅ GULLIG ATT JAG DÖR! Jag skickade iväg ett sms och tackade ja för två sekunder sedan. Vilket innebär att jag kan bocka av dejt till homecoming. Nu är det bara en klänning som fattas...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: