Elins

FREDAG i oktober

Kategori: USA- Oregon

Jag kom precis innanför dörren efter att ha sett Taken 2 på bio. Den var helt okej faktiskt, fast 1an är mycket mycket bättre... För er som inte sett 2an  handlar den om familjerna till de Liam Neeson dödade i Paris- och de vill ha hämnd. Och för er som inte har sett 1an- se den! Fast inte precis innan ni ska till Paris.
     Det var min första amerikanska dejt. Det var mysigt! Förutom att jag får världens skuldkänslor och känner mig jätteobekväm när han inte låter mig betala. Tydligen är det inte ens på kartan här att tjejen ska betala minsta lilla.
     Idag var jag mycket piggare! Och nästan helt frisk. Jag gick och la mig vid halv elva igårkväll så jag tror att 8h sömn hjälpte rejält! Min värdmamma hade köpt hem bagels och cream cheese med pumpasmak (!) vilket resulterade i en extra lyxig lunch för mig att ta med till skolan idag. Det enda som var lite småtråkigt var att en kille jag känner hyfsat bra frågade om jag ville gå till homecoming med honom. Jag sa nej... OCH KÄNNER MIG JÄTTEDUM! Men han är världens sötaste kille så han förtjänar att gå med någon som verkligen gillar honom tillbaka!
 
Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: