Elins

SCUBA DIVING #3

Kategori: USA- Oregon

 
BAAAAAAAAAAAM! Sista lektionen avklarad! Nu är det bara slutprovet i Hawaii och sen kan jag scuba dive-a hur mycket jag vill.
     Och... JAG KLARADE TAPPA-MASKEN-ÖVNINGEN! Känner mig löjligt stolt just nu. Det här har faktiskt varit en väldigt bra dag; vaknade pigg, pratade Shakespeare i acting 1 (min specialitet), hann precis hoppa in i drama clubs foto till yearbooken eftersom jag var lite sen (ärligt talat- hoppade in, så de var tvungna att ta en ny), fick reda på att Arctic monkeys ska till Hultsfred i sommar och klarade av sista scuba-lektionen utan problem. Jag börjar få flyt.
      Däremot kommer jag få en lång natt eftersom jag nu måste duscha och skriva en HEL artikel till journalism imorgon (jag hade helt glömt bort den läxan...). Sååååå vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: