Elins

En liten tur till Sverige

Kategori: USA- Oregon

eller... nästan Sverige iallafall! Idag var vi lediga från skolan så jag och två kompisar åkte iväg till IKEA och shoppade.
Jag nästan dog när vi kom till restaurang-delen och insåg hur mycket jag saknat svensk mat! Köttbullarna var väl okej men att få äta sallad som inte är helt dränkt i dressing var helt underbart!
 
Vad jag köpte på IKEA; påslakan+2örngott-kitt, varmt täcke (det är svinkallt om nätterna), lakan, pennor, (detta köpte jag till hela familjen:) doftljus, Marabou Daim, 3 Marabou mjölkchoklad, Marabou schweizernöt, Kexchoklad, pepparkaksdeg, 3 Ballerina-förpackningar, russin+mandel-blandning, glögg, 4 julmust och svensk ost.
 
Efter IKEA tog vi en sväng förbi en vanlig galleria där jag köpte; (Nordstrom:) nya UGGs, UGGs-tofflor, UGGs-spray, (H&M:) vit sjal, strumpbyxor, (Forever21:) t-shirt, start-grå sjal, minispegel, (Victoria Secret:) 7 trosor och läppglans. Så nu lär jag klara mig ett tag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: