Elins

Längtar till december

Kategori: USA- Oregon

 
Idag låg en grön kartong på köksbordet när jag och Amy kom hem från skolan. Från min underbara familj. De är faktiskt riktigt, riktigt bra på att skicka ner små paket då och då, med allt från choklad och Vecko Revyn till tröjor jag har sett från butiker i Sverige och jättegärna vill ha. Låter rätt bortskämt- men det är verkligen en höjdpunkt att se de där gröna kuverten när jag kommer innanför dörren. Jag älskar min familj!
     Hur som helst, idag låg två present-kalendrar i kartongen. En till mig och en till Amy. Det är en tradition som vi har haft i min familj så länge jag kan minnas att jag och min lillasyster får en presentkalender till december. En presentkalender är alltså som en adventskalender då man öppnar en present (runt 20kr styck) för varje dag ända fram till jul. Gaaaah! Kan knappt vänta tills första december nu! TACK MAMMA, PAPPA OCH LINNEA!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: