Elins

BOX LUNCH

Kategori: USA- Oregon

 
Idag hade vi box lunches med Guys & Dolls-gänget. Det hela är väldigt enkelt (och väldigt roligt), man fixar lunch till en i musikalgruppen (vi lottade ut namnen) och så får man en låda med mat själv utav någon annan.
     I min fina låda fick jag: caesarsallad, Gold fish (chips-liknande sak), Swedish fish (godisfiskarna som vi har bland lösgodiset i Sverige), saft och en hel förpackning med hallon. Det var en god lunch som höll hela dagen! Och så fick jag ett brev i den också med Svenska flaggan på och allt!
    Jag älskar box lunches...
 
Tiden går riktigt fort! Redan på torsdag har vi premiär och idag hade vi första genrepet.
     Ooooooch- ni vet hur det alltid är de med minst roll som får ta emot applåderna först efter en pjäs (och huvudpersonerna sist). I början av applåderna, för oss, är det ca 20 tjejer som inte har stora roller som går fram och bugar. Jag var helt säker på att jag skulle vara en av dem- men det är jag inte!!!! Efter dem kommer killar som inte haft en stor roll. Och efter det kommer jag och fyra andra- och alla de fyra har ändå hyfsat stora roller. Allt bara för att jag har mina två repliker! JIPPI!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: