Elins

6 uppträdanden av Guys & Dolls

Kategori: USA- Oregon

Från vänster; Jag (har för mig att jag brände mig på locktången 2sekunder efter bilden togs) & min kompis Jessi
 
- Efter att ha skrivit "kompis" fick jag en sån där konstig känsla av att det ordet är helt fel, eller iallafall att jag har stavat det fel (fastän det är rätt). Det händer mig kanske en gång vartannat år att jag får den där känslan, oftast med väldigt simpla ord som "hej" och "tack" eller nu; "kompis"-
 
Nu är musikalen över... vilket är skönt på ett sätt, då jag nu har hur mycket fritid som helst, men samtidigt väldigt sorgligt. Vi kämpade väldigt hårt med träning varje dag efter skolan till sent på kvällen, men det var verkligen värt det i slutet! Utav att vara med i musikalen har jag fått jättemånga vänner, en massa erfarenheter och en riktigt kul upplevelse. Så om du åker som utbytesstudent och det finns en chans att du kan medverka i skolans musikal- ta den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: