Elins

v. 33

Kategori: Veckans filmtips

BATMAN- THE DARK KNIGHT RISES
 
ORIGINALTITEL: The dark knight rises
 
GENRE: Action/Thriller

SKÅDESPELARE: Christian Bale, Anne Hathaway, Tom Hardy m.fl.

OM FILMEN: Inception verkar ha varit inspirationskällan när de skulle anställa skådespelare till den här filmen. Jag fick det till fyra när jag räknade. Det är rätt mycket faktiskt...

OMDÖME: Jag har hört många säga att de inte alls gillade filmen- jag tycker precis tvärt om! Den var riktigt bra! Vi gick och såg den i tisdags (mitt första biobesök i USA), däremot gick den väldigt sent, så jag var rätt trött när den var slut. På grund av tröttheten (inte-riktigt-kan-tänka-till-100%-heten) sa jag "man måste bara älska slutet, jag tror seriöst den här filmen har rekord i..." sen såg jag Amys ansiktsuttryck. Haha, jag hade råkat börja prata på svenska utan att tänka på det... jag antar att det nog lär hända några gånger under det här året.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: