Elins

SEASIDE

Kategori: USA- Oregon

Snabbgenomgång av helgen:
 
FREDAG
Jag, Sarah och Luann åkte in till Nike Employee Store. Vilket är den enda Nike-butiken i hela världen där allt i hela butiken alltid har 50% rea. Däremot behöver man vissa kontakter för att komma in- vilket min värdsyster hade, så vi shoppade loss där inne. Efter det åt vi picknick med Sarahs kompisar och några italienare. På kvällen var det bara att börja packa igen, eftersom vi skulle iväg och kolla på Amys volleybollturnering nästa dag.
 
LÖRDAG
Vi tog bilen ner till Oregons kust (Seaside) där vi kollade på beachvolleyboll. Efter en lång dag på stranden gick jag, Amy och Amys kompisar till "Funland", och spelade ett VÄLDIGT beroendeframkallande spel...
 
SÖNDAG (idag)
Turneringen fortsatte och Amys lag vann alltihop! Sen bar det iväg hem igen, och nu sitter jag här i mitt rum. Och är supertrött. Och ska gå och lägga mig. Typ nu.
 
GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: