Elins

High School Musical i:

Kategori: Montana

 
 
Idag bar det iväg mot det lillalilla centrumet, till den lillalilla teatern, där några college-elever hade satt upp musikalen "High School Musical". Jag hade ZERO förväntningar. Visst, jag har sett filmen innan och jag gillade den när jag var elva- men jag tvivlade starkt på att jag fortfarande skulle tycka det var bra...
    Men så började föreställningen. Musiken var dålig, danserna var amatöriga och skådespeleriet var uselt. Men det var ändå någonting med pjäsen som gjorde den så sjukt (kommer bryta mot en av guidelinjerna nu- men jag bara måste) JÄVLA BRA! Hela publiken gungade med i varje sång och jag höll på att garva ihjäl mig till alla skämt. Så har du vägarna förbi Bigfork, Montana- se den!
     Nu när vi precis kom hem var det stjärnklart. Så vi gick ut på bryggan och kollade på stjärnorna. Jag har nog aldrig sett ett stjärnfall i hela mitt liv- men den här kvällen har jag sammanlagt sett fem stycken!
     En bra kväll helt enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: