Elins

dag 3 i:

Kategori: Montana

 
I torsdags bar det iväg till familjens sommarställe i Montana. Vi bilade hit så det tog hela dagen... men det var inte så jobbigt som det låter. Eftersom jag var rätt trött var det skönt att bara vila i bilen och det var ett bra tillfälle att lära känna familjen lite bättre + att jag fick se två delstater till! För vi stannade och åt på Subway i Washington och åt donuts i Idaho. Vilket betyder att jag nu har varit i: Florida (semester), Colorado, Oregon, Washington, Idaho och Montana. Bara typ 45 kvar...
     Hur som helst kom vi tillslut fram till huset, körde lite jetski och åt spagetti och köttfärssås. Maten här är faktiskt rätt lik den i Sverige.
     Igår solade vi hela dagen och jag, Amy och Sarah åkte på en "madrass-sak" efter båten. Vilket jag inte kan rekommendera att man åker tre på, eftersom den egentligen är gjord för en- så det blev riktigt guppigt... Men det var kul ändå!
     Ikväll är det bestämt att vi ska göra en brasa och äta smores- längtar dit!!
 
Ha det bra!
 
    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: